Plánovat nákup reklamních předmětů včas se vyplatí

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: iMi

I ve víru současných globálních změn má dlouhodobé plánování komunikačních kampaní smysl. Jsou-li jejich součástí reklamní a dárkové předměty, je potřeba zvolit profesionálního a stabilního dodavatele.

Pokud zmiňujeme dlouhodobost, máme na mysli kampaně, které proběhnou až v příštím roce. Dodavatelské termíny zboží vyráběného na zakázku v Číně se z více objektivních příčin prodloužily ze tří až čtyř měsíců o dva další, zadání klienta by tak mělo přijít raději s půlročním předstihem.

Dobrý cíl – tedy dodávka kvalitních reklamních a dárkových předmětů na místo určení – začíná správným prvním krokem, kterým je co nejpřesnější brief. Komunikací mezi obchodním manažerem a zákazníkem se už na začátku minimalizuje pravděpodobnost mylných kroků, které by zakázku přivedly do termínových či rozpočtových rozporů nebo doslova do slepých uliček.

Provedení kalkulace vychází ze znalosti prostředí a možnosti výběru kvalitou i cenou optimálních výrobních variant. Společnost iMi Partner má v tomto směru bohaté zkušenosti a prostřednictvím své pobočky v Hongkongu dokáže mít všechny fáze výroby pod kontrolou, včetně vyvzorkování i závěrečného brandingu. Příprava finálního vzorku může trvat týdny, podle náročnosti či zpřesňujících se požadavků, ale důkladná příprava se vždy vyplácí. Výroba probíhá většinou v továrnách na spotřební zboží, zakázky jsou tedy včleňovány do jejich běžných programů a doba produkce se tak prodloužila na více než dvojnásobek proti dřívějším asi 30 dnům.

Proč tedy stále Čína? Neprodlužují se zde jen termíny a nerostou pouze výrobní i přepravní náklady, ceny a mzdy, ale také propracovanost a kvalita dodavatelských řetězců, logistiky a dopravních sítí a spolu se stále vyšší kvalifikovaností pracovních sil tak jde setrvale o nejvýhodnější výrobní destinaci. V onom globálním víru změn také jednu z nejspolehlivějších.

Na dopravu finálních výrobků kontejnerovou lodí je potřeba uvažovat s průměrnou dobou 35 dnů, na leteckou přepravu přibližně s deseti. Tu je ovšem vhodné použít jen u zboží s vysokou přidanou hodnotou, kde přepravní náklady netvoří podstatnou část jeho konečné ceny.

Když opakovaně zmiňujeme termíny, nemálo času, ale také energie a peněz zákazník ušetří právě správným výběrem dodavatele, který většinu neznámých v celém procesu změní na konstanty.

www.imi.cz