Podle analytiků si Apple vybral místa, kde jsou další luxusní značky, protože doufá, že osloví bohaté arabské spotřebitele svými novými luxusními chytrými hodinkami, které mohou stát až 17 tisíc dolarů (420 300 korun). Analytik Van Baker z výzkumné společnosti Gartner se domnívá, že přesun do Emirátů má pro Apple smysl a očekává, že společnost brzy v regionu otevře další prodejny.
Otevření obchodů přichází krátce poté, co Apple oznámil rekordní prodej za předchozí čtvrtletí díky vysokému prodeji v Číně. Apple má po celém světě 464 obchodů.
V Emirátech tvoří podle vládních údajů chytré telefony 67 procent všech mobilních telefonů v zemi. Přístroj iPhone 6 od Applu je tu nejběžnější modelem mobilního telefonu s podílem na trhu 4,9 procenta. Nejběžnější značkou s podílem 32,6 procenta je zde však jihokorejský Samsung Electronics. Následuje Nokia s podílem 31,5 procenta a Apple je třetí s podílem 14,2 procenta, napsala agentura AP.
Pražáci musí na iPhone dělat 18 dní, půl hodiny na Big Mac