Samsung investuje do marketingu částku ve výši čtvrtiny českého rozpočtu

Samsung

Samsung Zdroj: ctk

Samsung zařazuje na vyšší rychlost. Jedním z hlavních důvodů, proč korejský výrobce dominuje trhu, je ohromný marketingový rozpočet. Pro příští rok chystá Samsung utratit za propagaci a podporu prodeje 14 miliard dolarů (zhruba 280 miliard korun).

Pokud je odhad Reuters správný, tak Samsung příští rok utratí výrazně více než v roce 2012, kdy marketingový rozpočet dosáhl čtyř miliard dolarů. Pro ilustraci, plánované výdaje České republiky pro rok 2013 byly stanoveny na 1180 miliard korun. Samsung tedy dá na reklamu zhruba čtvrtinu rozpočtu celého Česka.

Jedná se o částku, které se nepřibližuje žádná z firem působících v odvětví. Podle dat agentury Reuters investuje Samsung do propagace 5,4 procenta z celkových ročních příjmů, například Apple investuje pouze 0,6 % příjmů a automobilový gigant General Motors 3,5 procenta.