Stále funguje. Internet přes vytáčenou linku vydělává AOL stovky milionů dolarů

AOL se od roku 2008 zaměřuje především na digitální obsah. Společnost však i nadále nabízí spoustu starších produktů. Jak vyplývá z finanční zprávy za poslední čtvrtletí, AOL stále vydělává na internetu přes klasické vytáčené linky, za který si účtuje kolem 500 korun měsíčně. Za druhé čtvrtletí 2014 si firma připsala celkem 155 milionů dolarů.
Vytáčená linka nese víc než reklama
Překvapením je především srovnání s digitální reklamou, kterou prodává na svých obsahových webech (např. Engadget, TechCrunch, Huffington Post a další). Z reklamy v rámci všech webů totiž AOL za stejné období utržilo „jen“ 144 milionů dolarů.
Pokud jde o porovnání s minulým rokem, příjem z prodeje vytáčeného internetu se propadl jen o sedm procent. AOL se ale daří například v oblasti vyhledávání a příjmů z reklamních platforem.
AOL |
---|
AOL (America Online) je poskytovatel internetových služeb, náležící k mediálnímu koncernu Time Warner. Sídlo společnosti se od dubna 2008 nachází v New Yorku. Počátkem devadesátých let patřila tato společnost mezi největší poskytovatele internetových služeb a v nejlepším období měla téměř 30 milionů zákazníků, z nichž většina přistupovala k online službám AOL pomocí softwaru AOL. Od roku 2003 začal počet zákazníků klesat. |