Zato malý hybrid Toyota Prius C jede, během úvodních tří dnů prodejů si ho zakoupilo více lidí než značek Volt nebo Leaf za celý měsíc. Nový malý pětidveřový hatchback Prius C se objevil na trhu 12. března. A s trhem tento nejmenší člen značky Prius zamával. Během tří dnů bylo prodáno 1201 vozů. Na „zelené“ auto působivé číslo.
GM minulý měsíc prodal ve Spojených státech 1023 ChevDatsun roletů Volt, což bylo dvakrát více aut než v lednu (tehdy prodali jen 603). Nissan Leaf si pořídilo v průběhu prvního měsíce letošního roku pouze 478 řidičů. Vysvětlení tak chabých prodejů? U Chevroletu Volt se nabízí samo. Motoristé v USA jsou stále opatrní při nákupu nové drahé technologie u společnosti, která se potácela před necelými dvěma roky na pokraji krachu.
A pak jsou tu peníze. Právě ty zřejmě vychýlily jazýček vah tak razantně ve prospěch Toyoty. Japonská automobilka totiž nabízí nový vůz za hodně příznivou startovací cenu – Prius C stojí méně než 20 tisíc dolarů. Nezanedbatelná není ani skutečnost, že Toyota přišla v USA se „zelenými“ auty jako první. A lidé jí věří.