Influenceři jsou v šedé zóně politického marketingu, říká Zelenka | e15.cz

Influenceři v šedé zóně politického marketingu. Někteří dělají asistenty poslancům, říká Jakub Zelenka

Jakub Zelenka, redaktor E15
Jakub Zelenka, redaktor E15
• 
ZDROJ: E15 Michaela Szkanderová
Štěpán Svoboda

Štěpán Svoboda

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Vstoupit do diskuze
0

„Je to vůbec poprvé, kdy byla k příležitosti inaugurace nového prezidenta Petra Pavla pozvána na Hrad řada internetových influencerů,“ píše redaktor Jakub Zelenka. „Jedno mají společné. Svůj prostor a vliv propůjčili vítěznému kandidátovi na hlavu státu,“ doplňuje.

Influenceři doteď unikali pozornosti dohledových úřadů a často i novinářů. Měla by pro internetové celebrity platit stejná pravidla jako pro tradiční média? O tom si v aktuálním díle podcastu Business Club povídal Štěpán Svoboda s novinářem Jakubem Zelenkou.

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video

Newslettery