„Příjmy z provozu vlakových jednotek a návazných autobusů převýšily nejen samotné přímé provozní náklady, čehož jsme dosáhli již půl roku po spuštění provozu, ale také náklady na odpisy a úroky z přijatých bankovních úvěrů,“ uvedl ředitel pro střední a východní Evropu Peter Koehler.
Podle něj dopravce za jízdenky ve srovnání s rokem 2014 utržil v jednotlivých měsících více o 30 až 40 procent. Tržby dopravce se za loňský rok zvýšily o 35 procent na 260 milionů korun.
Leo Express v roce 2013 hospodařil se ztrátou 135 milionů korun při tržbách 193 milionů korun. Kromě železničního spojení mezi Prahou a Ostravou s odbočkou do Starého Města u Uherského Hradiště provozuje společnost ještě spojení do Košic a návazný autobusový spoj do ukrajinského Mukačeva. Autobusové linky Leo Expressu dále jezdí z Ostravy do Krakova a z Prahy do Českého Krumlova přes České Budějovice.