Kráčí tak ve stopách svého předchůdce Jana Paroubka, který Jančurův tým opustil na podzim a stal se provozním ředitelem Leo Expressu. Právě Paroubek bývalého přednostu rakovnického depa ČD Prchala do RegioJetu přivedl. „Petr Prchal se rozhodl odejít z osobních důvodů, rozcházíme se v dobrém. Na jeho pozici už máme vyhlášeno výběrové řízení, zájemců je dost,“ řekl mluvčí RegioJetu Aleš Ondrůj.
Podívejte se, jak budou vypadat vlaky Leo Express:
Slova o přátelském rozchodu padala i na podzim u Paroubka. Jak ale tehdy uvedl server iDnes.cz, o úplnou idylku zřejmě nešlo. „Měl plné zuby nesystémových zásahů vedení a špatného systému řízení,“ řekl serveru nejmenovaný zdroj. Podobné spekulace se rojí i kolem Prchalova odchodu. Přestup potvrdil i Petr Kopáček z Leo Expressu. Podle něj bude Prchal zastávat post vedoucího provozu a bude přímým Parobkovým podřízeným.
RegioJet se v září stal první soukromou společností, která v tuzemsku vypravila vlastní dálkové vlaky. Žluté soupravy konkurují Českým drahám na trase Praha – Ostrava – Havířov. Na stejnou trať hodlá v prosinci vypustit své nové vlakové jednotky od společnosti Stadler i Leo Express. Firma do budoucna počítá s rozšířením provozu i na další tratě. Obě privátní společnosti mají rovněž zájem o provozování dotovaných rychlíků za peníze ministerstva dopravy.