Logistická firma UPS nezvládla vánoční nápor

UPS

UPS

Problémy tisícům klientům po celém světě způsobila o Vánocích americká logistická společnost UPS, která nezvládla nečekaně velký objem svátečních zásilek. Podle mluvčí společnosti způsobilo zpožděné doručení i krajně nepříznivé počasí, které v těchto dnech zasáhlo velké oblasti na severovýchodě USA a v Kanadě.

Velké množství vánočních dárků tak sváteční nadílku nestihlo, což vyvolalo zlost odesílatelů a vlnu stížností na sociálních sítích. Internetový prodejce Amazon.com se svým postiženým zákazníkům omluvil a věnoval jim dárkový poukaz v hodnotě dvaceti dolarů (asi 400 korun).

Více než 132 milionů očekávaných zásilek

Podle mluvčí UPS Natalie Blackové společnost předpokládala, že o Vánocích přepraví zhruba 132 milionů zásilek po celém světě, ale skutečnost tyto kalkulace předčila. Jaký objem pošty UPS vyřizovala, Blacková neupřesnila.

Firma prý nasazuje všechny síly, aby časovou prodlevu v doručení minimalizovala. Poslední vánoční zásilky by k příjemcům měly dorazit dnes nebo v pátek. Klienti, kteří si na včasné doručení připlatili, obdrží finanční kompenzaci.

Na zdržení zásilek si stěžují hlavně rodiny s dětmi, které se vánočních dárků nedočkaly. Na sociálních sítích se ale objevily i výzvy k toleranci, kterou si zaslouží pracovníci UPS tvrdě pracující i o svátcích. „Zatímco ostatní odpočívají, my si volno v prosinci vzít nikdy nesmíme,“ napsal na Twitteru Donny Ratcliffe, který pracuje jako řidič u UPS dvacet let.