Dělníci odklízející dopravní značení překvapili řidiče už dnes po ránu. Postupně mizely značky svádějící provoz z obou stran do jediného pruhu i ty, které omezovaly rychlost na 80 kilometrů v hodině. Podle Ledvinové mělo ŘSD povoleno opravu provádět až do konce měsíce, tedy do pondělí. Omezení bylo pro řidiče dvojnásob nepříjemné, protože dělníci používali i část už opravených pruhů a pro auta zbývaly jen dva úzké koridory, v nichž se stalo několik menších karambolů.
Úsek od Řehlovic k Trmicím byl otevřený už v listopadu 1990. Původně se tak brzy stavět neměl, jenže v polovině 80. let hrozilo to, že hnědouhelný důl u Chabařovic přetne starou silnici z Ústí do Teplic a průmyslové dvojměstí se skoro 160 tisíci obyvateli přijde o silniční spojení. Od poloviny 80. let se proto stavěl čtyřkilometrový úsek D8 a na něj navazující sedmikilometrová silnice R63. I když se dálnice v roce 2006 protáhla až k německým hranicím, na řehlovickém konci se stále čeká na vyřešení administrativních problémů, které blokují dostavbu 16,4 kilometru k Lovosicím.
V posledních letech se stav úseku hodně zhoršil a kromě vyjetých kolejí se začaly objevovat i velké díry. V provizorní zatáčce u Řehlovic, spojující R63 a D8, sice ještě zůstává starý a zvětralý asfalt, to už je ale poslední připomínka minulosti. Oba směry se za poslední dva roky dočkaly odfrézování až na samé podloží, nového povrchu, svodidel i oprav mostů. Právě mosty si vynutily prodloužení letošních oprav; zjistilo se, že mají poškozenou izolaci.