Všechny on-line služby na pobočkách i na webových stránkách České pošty již fungují. Pošta po sobotním požáru datového centra v pražské Olšanské ulici již obnovila jejich provoz. V neděli dopoledne to sdělil mluvčí pošty Matyáš Vitík.
Během neděle podle něj bude ještě pošta provoz testovat před startem silného provozu na začátku příštího týdne. O víkendu je otevřeno jenom několik desítek poboček. "Nevylučujeme ale, že budou menší výpadky, jak to budeme testovat," dodal Vitík.
Aplikace Pohlednice Online je opět funkční. https://t.co/mqAtewoEC8pic.twitter.com/GYpjAYmbwP
— Česká pošta, s.p. (@Ceska_posta_sp) 13. května 2018
Kvůli sobotnímu dopolednímu požáru datového centra v pražské Olšanské ulici České poště nefungovaly on-line služby a webové stránky. Otevřena byla hlavní pošta v Jindřišské ulici v Praze a pobočky v obchodních centrech. Škodu podle hasičů vyšetřovatel předběžně odhadl na 300 000 Kč.
Státní podnik Česká pošta spravuje 3200 poboček, což představuje jednu z nejhustších sítí v Evropě. Podnik zaměstnává zhruba 30 000 zaměstnanců a v roce 2017 mu klesl zisk o polovinu na 110 milionů korun.