Internetové bankovnictví Raiffeisenbank nefunguje, o výpadek prý nejde

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: ctk

Klienti Raiffeisenbank nemohou od včerejšího večera využívat internetové ani mobilní bankovnictví, uvedl dnes server Aktuálně.cz. Podle Jakuba Puchalského z tiskového oddělení banky nejde ale o výpadek. "Jsou tam delší odezvy, dochází ke zpomalovaní," uvedl.

Přesné příčiny nejsou podle Puchalského známé, pracovníci banky na problému pracují. Kdy by mělo být vše v pořádku, nedokázal odhadnout.

Banka podle serveru uvádí na svých stránkách, že se jí podařilo odhalit pokus o zneužití internetového bankovnictví. K žádným ztrátám u klientů prý díky včasnému zásahu nedošlo. Puchalský tuto informaci nepotvrdil.

Před dvěma týdny zažila osmihodinový výpadek Komerční banka. Z technických důvodů nefungovaly aplikace MojeBanka on-line, Expresní linka Plus nebo Mobilní banka. Česká spořitelna se s problémy naposledy potýkala v květnu, k výpadku došlo po aktualizaci systému. Banka tehdy klientům odpustila příslušný měsíční poplatek.