Pošta bankovní služby poskytuje svým zákazníkům čtvrt století, pojišťovací služby 15 let. Poště má s výběrem nových partnerů radit společnost Deloitte.
„V létě letošního roku bychom chtěli mít jasno, která z nabídek je pro nás nejvýhodnější. Zda to budou stávající partneři, se kterými Česká pošta spolupracuje, nebo některý z dalších subjektů, které Česká pošta osloví, aby předložily své nabídky,“ uvedl ředitel úseku řízení pobočkové sítě pošty Hanuš Thein.
Vlastní licenci pošta nechce
Pošta nedávno oznámila, že nebude žádat o bankovní licenci, ale i po roce 2017 bude poskytovat finanční služby ve spolupráci s partnery. Spolupráce by jí měla přinést minimálně tolik, co v současnosti, tedy přes 1,5 miliardy korun ročně.
Česká pošta má síť 3200 poboček v 2500 obcích České republiky. Podnik realizuje měsíčně 1,6 milionu maloobchodních finančních transakcí. V přímém denním kontaktu se zákazníky je přibližně 16 500 zaměstnanců.