Český start-up boduje po světě u telekomunikačních obrů a bank

Vít Horký, spoluzakladatel a šéf Brand Embassy

Vít Horký, spoluzakladatel a šéf Brand Embassy

Vít Horký, spoluzakladatel a šéf Brand Embassy
T-Mobile,mobily
Vodafone
Home Credit
Jakub Havrlant, Rockaway Capital
7
Fotogalerie

Tuzemské společnosti Brand Embassy, která dělá programy na zpracovávání zákaznických požadavků, se podařilo získat ve světě řadu nových klientů zvučných jmen. Nově firma pracuje od Polska přes Balkán a Blízký východ až po Srí Lanku pro mobilní operátory typu Vodafone nebo T-Mobile.

Start-up získal rovněž zakázku poskytovatele spotřebních půjček Home Credit. Pro společnost ze stáje nejbohatšího Čecha Petra Kellnera bude Brand Embassy dělat v Indonésii.  

„Startujeme agresivní globální expanzi,“ uvedl jeden ze zakladatelů a šéf Brand Embassy Vít Horký.

 

V Brand Embassy má kapitál například skupina Rockaway Jakuba Havrlanta nebo Spread Capital Ondřeje Fryce. Podle výsledků se jim zatím investice vyplácí.

„Chceme udržet meziroční růst tržeb o dvě stě až tři sta procent,” sdělil Horký. Konkrétní výši tržeb ani zisky společnost nezveřejňuje.   

Kvůli celosvětovému rozšiřování byznysu společnost aktuálně hledá řadu nových specialistů. Mimo jiné obchodníky pro trhy od Austrálie přes obě Ameriky až po Evropu. Příslušné týmy společnost rozšíří ze současných patnácti na čtyřicet lidí.

Rozhovor spoluzakladatele Brand Embassy Víta Horkého pro Živě.cz:

„Rapidní nábor je reakce na vzrůstající poptávku po našem produktu a velký prostor na trhu,“ dodal ředitel Brand Embassy.

Společnosti se podařilo prorazit díky nástroji, který firmám umožňuje na internetu jednoduše pracovat s nespokojenými zákazníky. Mezi klienty nemá jen velké mobilní operátory. V Česku pracuje například také pro Komerční banku nebo ČSOB, z e-shopů pak pro Mall či Zoot, v portfoliu má i obchodní gigant Metro, který provozuje síť velkoobchodů Makro.