Chance spustí unikátní projekt, má hledat nové zákazníky

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: profimedia.cz

Sázková kancelář Chance v nejbližších dnech rozjede novinku pro sázející. Cílem je oslovení zcela nové skupiny potenciálních zákazníků.

Projekt pod názvem Sázkovar bude zaměřen na odlišnou cílovou skupinu, kde je podle Chance významný a dosud nevyužitý potenciál. Zejména na sázející, pro něž nebyl internet důvěryhodný. „Jde o nový koncept, který nejen na českém trhu zatím chybí. Proto očekáváme, že bude mít velký ohlas a znatelně rozvíří stojaté vody online sázení,“ říká marketingový ředitel Lukáš Chytrý.

Online sázení funguje na českém trhu již tři a půl roku. Objem sázek přes internet stále stoupá, ale k inovacím na trhu online sázení dochází jen zřídka. Sázkové kanceláře od sebe často pouze kopírují osvědčené projekty, ale investovat do vlastních nápadů se zdráhají.

„Jako první jsme začali například s aktivní komunikací na Facebooku. Tam se konkurence zprvu zřejmě obávala negativních ohlasů rozhořčených klientů, s kterými je někdy obtížné komunikaci dobře zvládnout. Počítáme s tím, že i v případě Sázkovaru budou konkurenti naše kroky následovat. Naštěstí tento projekt není snadné rychle okopírovat, což nám dává šanci získat pořádný náskok i čas na další vylepšení,“ dodává Chytrý.

Čtete také:

Wilf Walsh: Svět sázení nevyhnutelně míří z poboček na internet

„Přímé náklady sdělovat nebudeme, protože jsou součástí balíčku dalších investic a byly by těžko vyčíslitelné,“ řekla na otázku E15.cz mluvčí Markéta světlíková.

Projekt je připraven a do ostrého provozu bude spuštěn těsně před zahájením Letních olympijských her. Bližší informace budou k dispozici v okamžiku jeho spuštění.