Deichmann – obuv loni prodala více než 3,7 milionů párů obuvi

ilustrační foto obuvi

ilustrační foto obuvi Zdroj: CC BY 2.0: Andrew Malone; Flickr

Společnost Deichmann – obuv loni potvrdila pozici lídra na českém trhu s obuví. Ve svých pobočkách a prostřednictvím internetového obchodu prodala 3,72 milionů párů obuvi. Udržela si tak prodeje z roku 2014. Letos plánuje další expanzi.

Hrubý obrat firmy vzrostl o 3,8 procenta z 2,28 miliardy na 2,36 miliardy korun. Loni otevřela sedm nových prodejen a devět z celkem 110 poboček zmodernizovala. Počet zaměstnanců se zvýšil o více než tři desítky na 815 lidí.

„Součástí naší strategie je oslovovat všechny věkové skupiny a sociální vrstvy obyvatelstva. Díky této koncepci jsme v Česku od roku 2011 lídrem na trhu,“ říká jednatel Karel Madzia.

V tomto roce společnost chystá další expanzi, plánuje otevřít tři nové prodejny. Hodlá rovněž pokračovat v kombinaci výhod kamenných prodejen s možnostmi internetu.

„V rámci naší omnichannelové strategie propojujeme prvky kamenného prodeje s prvky našeho internetového obchodu. Přechod mezi jednotlivými kanály má být co nejsnazší a nejpohodlnější. Zákazníkům chceme kdykoli a kdekoli nabízet služby a komfort,“ dodává Madzia.

Letos v únoru získala společnost ocenění „MasterCard Obchodník roku 2015“ v kategorii Obchodník s oděvy a obuví. Získala i cenu Štika českého byznysu 2015, které se uděluje zvlášť úspěšným podnikům.

Deichmann - obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v Essenu, v Česku je od roku 2003.

Firma je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě. Ve 23 evropských zemích a v USA loni vzrostl hrubý obrat skupiny o 8,3 procenta na 5,3 miliardy eur. Skupina celosvětově prodala více než 172,3 milionu párů obuvi.