Za deset let od svého vzniku pronikly zelené obchody s logem želvy do 18 evropských zemí a do arabského světa. V Itálii už firma, sídlící nedaleko Neapole, otevřela na 500 poboček. Prodejny mají jednotnou podobu, na jejíž dodržování majitelé značky dbají i u franšízantů. Na Slovensku Carpisa působí v Bratislavě, Banské Bystrici a v Košicích.
Značka, kopírující aktuální trendy dražších módních domů, přichází se čtyřmi kompletními kolekcemi ročně. V posledních letech firma výrazně investuje do marketingu, pořádá speciální promo kampaně nebo podporuje sportovní akce pro veřejnost. Propojila se s další rychle expandující italskou značkou Yamamay, prodávající především spodní prádlo a plavky.
Hlavní italský konkurent Yamamay, značky Calzedonia, Intimissimi a Tezenis, mají rovněž rychle rostoucí síť. Na český trh vstoupil jejich vlastník, veronská společnost Calpra, v roce 2005. Za pět let už měl přes tři desítky prodejen především v nákupních centrech. Calzedonia se letos usídlila rovněž na Václavském náměstí v Praze. Do konce roku 2012 chce Calpra na českém a slovenském trhu dosáhnout dohromady stovky obchodů.
Narozdíl od některých italských oděvních řetězců, jako byl například neúspěšný pokus značky Sasch, se menším specializovaným konceptům v Česku daří. Podle tuzemského zástupce Calpry Marca Cinelliho sází hodně na obsluhu, kterou se snaží přizpůsobit tradičnímu italskému stylu rodinných obchodů.