Smlouva se společností Qatar Airways vyprší na konci této sezony. Podle ní platí společnost za umístění svého názvu na dresu Barcelony 27 milionů liber ročně. Podle španělských médií barcelonské vedení požaduje minimálně dvojnásobek, tedy smlouvu, která alespoň vyrovná kontrakt Manchesteru United a společnosti Chevrolet. Smlouva zajišťuje anglickému klubu ročně 53 milionů liber a jedná se o rekordní sumu za reklamu na dresech ve všech sportech.
Prezident Barcelony Josep Maria Bartomeu po schůzce se zástupci společnosti také připustil, že barcelonský stadion Nou Camp by mohl poprvé v historii klubu nést jméno komerční firmy. Klub plánuje rozšíření stávající kapacity stadionu o necelých šest tisíc míst na 105 tisíc. Podle předběžných odhadů by tato úprava měla vyjít na 620 milionů eur.
Největší kontrakty za reklamu na dresech | ||
---|---|---|
klub | sponzor | roční příjem (v milionech liber) |
Manchester United | Chevrolet | 53 |
Chelsea | Yokohama | 40 |
Arsenal | Fly Emirates | 30 |
FC Barcelona | Qatar Airways | 27 |
Bayern Mnichov | Deutsche Telekom | 25 |
Pramen: monitoring E15