„Jde o završení našeho plánu plně řídit expanzi a další rozvoj taxislužby Tick Tack. Tento krok jsme dlouhodobě společně připravovali,“ řekl deníku E15 generální ředitel holdingu Student Agency Jaroslav Řehůřek. Cena nebyla zveřejněna. Jančura se tak po více než dvou letech definitivně rozešel s partnerem, s nímž koncem roku 2013 slavnostně vyhlašoval tažení za humanizaci pražské taxislužby.
Novákův ústup naznačilo už jeho loňské stažení z vedení firmy, o němž rozhodla valná hromada. Vývoj Tick Tacku se přitom pohybuje ve vlnách. Prvotní nadšení vystřídalo zklamání, selhal především model řidičů jako zaměstnanců firmy, neboť se ukázal jako příliš nákladný. Původní propagátor modelu Jančura to nedávno označil za svou největší manažerskou chybu.
Svědčí o tom i zveřejněné výsledky ve sbírce listin za rok 2014. Prvním rokem po vstupu žluté skupiny do pražského taxibyznysu prodělala společnost při tržbách kolem sta milionů přes 70 milionů korun.
Nyní se Tick Tack už čistě pod Jančurovým vedením nadechuje k velké expanzi. Vedle stovky limuzín Audi začíná zařazovat do flotily Škody Octavie na zemní plyn pod značkou Green Prague. A shání pro ně vhodné řidiče. Ti jezdí tradičně na živnostenský list pod dispečinkem.