Podle správce smíchovského centra, firmy Ségécé ČR, šlo o zatím největší rekonstrukci obchodního střediska v Česku. Vlastníci se zaměřili hlavně na modernizaci eskalátorů a parkoviště, atraktivnější osvětlení, navýšení zeleně a zpříjemnění odpočinkových zón, což jsou současné běžné postupy nadnárodních vlastníků center. Podobným směrem se ubírá například společnost Unibail – Rodamco ve svých pražských obchodních komplexech na Chodově či nyní rozšiřovaném Centru Černý Most. Tam slibuje developer v relaxačních koutcích dokonce pohovky a koberce.
Velcí retailoví hráči se rovněž snaží dohnat své zpoždění ve využívání moderních technologií. Nový Smíchov teď testuje společně s některými nájemci provoz QR kódů. Černobílé čtvercové symboly umožňují po naskenování do mobilního telefonu získat informace o produktech, akcích, soutěžích či hodnocení zákazníků. Pro obchodníky se tak může otevírat další reklamní kanál.
Obchodní centrum Nový Smíchov bylo otevřeno 26. září 2001 jako jedno z prvních v Česku na místě bývalé Ringhofferovy továrny, pozdější ČKD. Nyní má 60 tisíc metrů čtverečních pronajímatelné plochy, 160 obchodů a 25 provozoven rychlého občerstvení a restaurací. Denně jej v průměru navštíví 50 tisíc lidí.