„Právě proto, že má Česká pošta stávající smlouvu s ČD Cargo, mohla si dovolit zakázku – když byla pro poštu ekonomicky nepřijatelná – zrušit,“ řekla E15.cz mluvčí pošty Marta Selicharová.
Předmětem zakázky bylo zajištění přepravy zásilek prostřednictvím poštovních železničních vozů na trasách mezi Prahou a Ostravou a Prahou a Břeclaví, případně i na jiných trasách podle jízdních řádů s možností připojení a odvěšení železničních vozů ve stanicích Praha-Malešice, Pardubice, Česká Třebová, Olomouc, Ostrava hlavní nádraží a Břeclav, případně v dalších železničních stanicích jak na území ČR, tak i dalších států.
„Česká pošta využívá železniční dopravu výhradně na těchto tratích. Důvodem je rozložení sběrných přepravních uzlů, které máme v Praze, Pardubicích, Olomouci, Ostravě a Břeclavi,“ podotkla mluvčí.