Sparta má nového generálního partnera. Na dresech se objeví logo Tipsportu

Dres fotbalové Sparty s logem nového sponzora

Dres fotbalové Sparty s logem nového sponzora Zdroj: Sparta Praha

Fotbalová Sparta bude mít na dresech logo nového partnera, firmy Tipsport
Ilustrační foto
Sparta, ilustrační foto
4 Fotogalerie
Jiří Liebreich

Fotbalový klub AC Sparta Praha získal nového generálního partnera. Letenští se na časově neomezenou dobu dohodli se sázkovou společností Tipsport. Výši kontraktu strany nezveřejnily. Dosavadním generálním partnerem byla sázková společnost Sazka Bet. Generálním partnerem pro pohárové soutěže je stále mobilní operátor T-Mobile. Sparta zároveň oznámila nového obchodního partnera, kterým se staly Pivovary Staropramen.

Nejvýraznějším místem, kde se logo nového generálního partnera objeví, budou dresy sparťanů. Ti zahájí v neděli jarní část ligové sezony.

„Jsme velmi rádi, že jsme se s Tipsportem na generálním partnerství domluvili. Jedná se o silnou a respektovanou firmu, která neustále roste,“ řekl generální ředitel Sparty František Čupr. „Sparta má přes neúspěchy posledních sezon ohromný potenciál. Je to největší český klub se skvělou mládežnickou akademií,“ vysvětlil motivaci Tipsportu jeho marketingový ředitel Jan Čumpelík.

Na konci loňského roku Sparta podepsala také novou sponzorskou smlouvu se společností T-Mobile. Výši kontraktu, na jehož základě nosí pražští fotbalisté logo mobilního operátora na dresech v domácích i evropských pohárech, žádná ze stran nekomentovala.

Připomeňte si, která loga už sparťané na dresech nosili: