Nové pobočky mají být přibližně dvakrát větší, než ty současné a zároveň nabídnou příjemnější kavárenské prostředí. „Zjišťujeme, že naši zákazníci touží po kvalitnějších produktech, které jim s radostí poskytneme,“ řekl ředitel společnosti Howard Schulz.
Starbucks tak chce rozšířit své podnikání, v tom mu má pomoci i nová akvizice. Ve čtvrtek společnost oznámila převzetí italského pekařství Princi. To má v současnosti pouze pět poboček v Milánu a Londýně, v budoucnu by však svým pečivem mělo zásobovat první kavárny Starbucks.
Bude se tak snažit napravit pošramocenou pověst, když loni v USA zavřel 23 poboček pekárny La Boulange. Starbucksu se řetězec nepodařilo udržet ani přesto, že v současnosti na nabídce jídla vydělává více, než na nápojích.
Kavárenský řetězec dlouhodobě roste, v minulém roce vykázal výnosy v hodnotě víc než 19 miliard dolarů. (461,7 miliardy korun). Oproti roku 2014 je to nárůst téměř o 3 miliardy dolarů.