„Kampaň má pomoci zbořit stereotypy, které jsou s vnímáním Česka v cizině spojeny. Image levné destinace střední Evropy se snažíme překonat důrazem na bohatou historii a přítomnost plnou kontrastů i paradoxů,“ uvedla manažerka projektu Markéta Chaloupková.
Kampaň je naplánovaná na dva roky. Letos probíhá v Evropě, hlavně v Německu, Polsku, Skandinávii, Francii, Velké Británii a Rusku. Příští rok se zaměří na USA, Brazílii a Čínu. Rozpočet na internetovou, tiskovou a venkovní reklamu ve 13 zemích činí 40 milionů korun.
Nově pojatá reklama má upozornit na turistická lákadla především za pomoci příběhů, které se k nim vážou. Například pozdní milostná avantýra Johanna Wolfganga Goetha má zviditelnit Mariánské Lázně, alchymista Kelley bude zase lákat Angličany do Českého Krumlova. Příběhy mohou volně tvořit mimo jiné i regionální partneři agentury.