Sunar vstupuje do světa dětské módy

Dětská kolekce Sunar

Dětská kolekce Sunar

Výrobce mléčné výživy Sunar se spojil s módní návrhářkou Hanou Zárubovou. Ta vytvořila kolekci dětského oblečení Sunar Fashion. Trička, čepice či mikiny určené pro děti od devíti měsíců do tří let budou brzy na trhu.

Nejen výživu, ale i oblečení se rozhodla nabídnout dětem tradiční značka Sunar. Základní barvou nové dětské kolekce je šedá a bílá. Na lemování je použita kontrastní oranžová, která je typická pro obal kojeneckého mléka Sunar complex. „Tvoří a jen zlehka rozsvítí neutrální základ, a zároveň dodává kolekci hravý vzhled,“ doplnila Zárubová. Oranžový je také motiv žirafy, který se opakuje v rámci celé kolekce.

Bavlněné oblečení z kolekce Sunar Fashion bylo vyrobeno v Čechách bez umělých příměsí. Kolekce složená z body, tepláčků, šatiček, čepiček a mikinky se bude prodávat od února.

Značka Sunar - Sušené národní
První výrobky značky Sunar, jejíž název vznikl spojením počátečních slabik ze slov „sušené národní“, se na českém trhu začaly prodávat v roce 1950.
V roce 2004 se značka stala součástí mezinárodní švýcarské společnosti Hero, do jejíhož portfolia na českém trhu patří také prémiové džemy Schwartau nebo cereální výrobky Corny.
Společnost Hero Czech v roce 2011 při obratu 613,9 milionu korun vykázala čistý zisk 15,5 milionu korun.

Módní návrhářka Zárubová se zabývá designem módy více než deset let, oblečení pro děti ale navrhovala úplně poprvé. „Soustředím se převážně na dámskou kolekci, zaměřenou spíše na casual wear se sportovně elegantním detailem. Mám tříletého syna, tudíž nabídka od značky Sunar udělat dětskou kolekci byla pro mě opravdu výzvou,“ uvedla Zárubová, která v roce 2010 v rámci Czech Grand Design získala ocenění Módní designér roku.