Všichni tonou v krizi. Jen francouzský dům luxusu LVMH vzkvétá

Louis Vuitton, přední značka domu luxusu LVMH

Louis Vuitton, přední značka domu luxusu LVMH Zdroj: Profimedia

Bernard Arnault vládne luxusnímu impériu LVMH. Pod něj paří i italský výrobce bot Tod's.
2
Fotogalerie

Koncernu LVMH vlastnícímu proslulé luxusní značky, jako jsou Louis Vuitton, Tiffany, Hennessy či Moët & Chandon, se navzdory nepříznivé ekonomické situaci výtečně daří. Letos v prvním čtvrtletí dosáhl tržeb ve výši osmnácti miliard eur, zhruba půl bilionu korun, meziročně téměř o třicet procent vyšších. „V krizích se ukazuje, že zákazníci za luxusní zboží utrácejí stále stejně a neodradí je ani pandemie, ani rapidní zdražování,“ tvrdí vedoucí oddělení maloobchodních nemovitostí pro Českou republiku ve společnosti JLL Tomáš Soukup.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!