10. ročník České ceny za PR vyhrálo „Týtý“

Česká cena za PR 2015

Česká cena za PR 2015 Zdroj: archiv

Asociace public relations agentur (APRA) slavnostně vyhlásila výsledky 10. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations. Ceny byly uděleny ve 21 ze 22 kategorií, absolutním vítězem se v konkurenci rekordních 155 přihlášených projektů stal projekt „Pro jedno TýTý slunce nesvítí“ vytvořený agenturou AC&C a společností Seznam.cz.

Jubilejní 10. slavnostní vyhlášení výsledků spojené s předáním cen vítězům, se letos opět uskutečnilo ve 27. patře budovy City Tower. Setkání, jež patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 píáristů z celé republiky. Večerem již tradičně provázel Ondřej Hejma, který ozvláštnil večer i oslavnou písní věnovanou 20 letům APRA. Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA k ČCPR, poznamenává: „Letošní ročník potvrdil rostoucí zájem o oborové ceny. Neustále se rozrůstá škála oceněných a ocenění získávají nejen zástupci členských i nečlenských agentur a klientů, ale i zástupci z akademické sféry, občanská sdružení či projekty měst a obcí.“ Přihlášek bylo letos nejvíce za celou dobu trvání soutěže.

Výsledky České ceny za PRVýsledky České ceny za PR | archiv

K nejsilněji zastoupeným kategoriím 10. ročníku patřila již tradičně kategorie B2C (41 projektů), následována kategorií Digital & social media (28 projektů). Velmi dobře byly obsazeny i kategorie Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů), Spotřební zboží (18 projektů) či Akce a události (16 projektů). Projekty v 10. ročníku hodnotilo celkem sedm nezávislých komisí složených ze 70 odborníků a osobností působících v public relations a příbuzných oborech. Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.