Adexpres pohltil agenturu Inborn

CEO Adexpresu Jan Galgonek a zakladatel agentury Inborn Ondřej Sláma

CEO Adexpresu Jan Galgonek a zakladatel agentury Inborn Ondřej Sláma Zdroj: archiv Gong PR

Společnost Adexpres posílila svou pozici v oblasti performance marketingu. Pod její křídla přejde od října agentura Inborn.

Na základě strategického rozhodnutí dosavadního majitele agentury Inborn Ondřeje Slámy a CEO Adexpresu Jana Galgonka dochází k 1. říjnu k oficiálnímu přechodu celého týmu agentury Iinborn a jejích klientů pod strategickou digitální agenturu Adexpres.

Agenturu Inborn, jež vznikla v roce 2010, tvoří v současnosti 15 SEM specialistů a account manažerů a má objem spravovaných online investic přes 100 milionů korun ročně. Po spojení s Adexpresem tak vznikne vertikála o více než 40 specialistech na výkonnostní reklamu. Adexpres navíc zvyšuje spravovaný objem v online médiích na 600 milionů korun ročně.

„Oba performance týmy se toho mohou od sebe navzájem velice hodně naučit. Zároveň vidím, že i Adexpres může klientům Inbornu přinést spoustu nových znalostí a způsobů přemýšlení v oblasti digitálního marketingu, především programatického nákupu nebo třeba kreativy. Samozřejmě zde spatřujeme i zásadní synergie při spojení rozpočtů obou agentur v následujících obdobích,“ říká Jan Galgonek.

ilustrační fotoilustrační foto|Pixabay

Sláma bude v Adexpresu zastávat pozici performance director. Povede strategicky a ideově celý tým výkonnostního marketingu, bude zodpovědný za tvorbu strategií, za úroveň kvality a servisu napříč všemi klienty Adexpresu, iProspectu a bývalého Inbornu. Fungovat bude v úzkém tandemu s Petrem Marešem, který se bude věnovat primárně business developmentu a bude zodpovědný za plnění obchodních plánů divize.

Spojený tým SEM specialistů povede Tomáš Richter, současný performance strategist agentury Adexpres.