Agentura Phomedia se mění v Bubble

Bubble

Bubble

Agentura Phomedia, která se specializuje zejména na oblast mobilního marketingu, mění svou značku i jméno.

Tým okolo majitele agentury Lukáše Kořínka, který má za sebou kampaně pro značky Jameson, Telefonica O2 Slovensko nebo Škoda Auto, si nově říká Bubble. Pod novým jménem svým klientům nabízí pomoc se strategií působení v sociálních médiích, s aplikacemi, hrami, viralitou a propagací. Na svém webu bude pravidelně zveřejňovat své know how prostřednictvím case studies, blogu nebo aktuálního zpravodajství z agentury.

“Nejsme na trhu úplně novou agenturou, máme již poměrně široké portfolio klientů a rozhodli jsme se proto opustit koncept práce na doporučení a ukázat světu pro koho a na čem pracujeme,” říká Lukáš Kořínek, majitel agentury. “Součástí tohoto přístupu bude i maximální otevřenost. Pravidelně budeme na našem webu sdílet své know how, publikovat case studies a upozorňovat na zajímavé zahraniční projekty a informace,” dodává.

Kořínek agenturu zakládal ve svých 18 letech. Nyní má agentura šest vlastních pracovníků a síť více než 40 pravidelných externích spolupracovníků. Bubble dodává expertízu na poli sociálních médií například značkám Jameson, Škoda Auto nebo například Starobrno.