Agenturou minulého roku se stali Ogilvy

Soutěž Agentura roku přihlíží při hodnocení ke čtyřem základním kritériím. Prvním jsou ceny z domácích i zahraničních soutěží kreativity a efektivity, dalším pak výkonnost agentury. Zde uspěli především Wundermani před Publicisem, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a Ogilvy. Největší dynamika, která zohledňuje počet získaných a ztracených zakázek za minulý rok, se týkala agentur Wunderman, Nydrle a McCann Prague. Z hlediska image firmy patřily nejvyšší příčky McCann Prague, Ogilvy Group a Kaspen Jung von Matt. V této kategorii se vycházelo z výzkumu a dotazování agentur Millward Brown a Stem/Mark.
V minulém ročníku byly Agenturou roku Young & Rubicam.
Výsledky soutěže byly vyhlášeny v rámci kreativního festivalu Piaf, který probehnul v pražském Veletržním paláci.