Nové uspořádání odpovídá záměrům a cílům AKA, která se chce stát agilnější organizací než v minulosti. V pracovních skupinách vznikají projekty, které vyžadují podporu aparátu. Navíc se AKA hodlá více angažovat i při formování legislativního prostředí a nabídnout nové služby nejen členům asociace.
„Rok 2015 pro AKA znamenal zásadní zkušenost při formování nové vize asociace. Při práci na projektech jako Férový tendr nebo Metodika ZVZ jsme definovali nároky na profesionální aparát AKA a s ohledem na ně pak hledali vhodné kandidáty na nově vytvořené pozice,“ říká prezident AKA Jan Binar.
Marek Hlavica se v oboru komunikace pohybuje už od 80. let, kdy působil v časopise Mladý svět nejprve jako redaktor, nakonec jako ředitel vydavatelství. Pět let vedl PR agenturu Impact (dnes Pleon Impact), na straně zadavatelů zastával manažerské pozice ve společnostech Plzeňský Prazdroj, ČEZ, Citibank a Philip Morris. V posledních osmi letech působil jako nezávislý konzultant a ředitel festivalu PIAF. V této roli bude nadále pokračovat a svůj čas dělit mezi PIAF a AKA.
Radka Spiesová, AKA | Radka Spiesová
Radka Spiesová má s AKA už letité zkušenosti v roli výkonné manažerky sekce digitálních agentur. Organizační schopnosti, stejně jako zkušenosti z PR a projektového řízení ji kvalifikovaly do pozice zodpovědné především za koordinaci a podporu pracovních skupin AKA.