Albert spouští novou kampaň. Tentokrát s Angry Birds

Albert spouští kampaň s Angry Birds

Albert spouští kampaň s Angry Birds

Společnost Ahold, provozující supermarkety a hypermarkety Albert, připravila pro své zákazníky další sales kampaň. Tentokrát do obchodů Albert přiletí „Angry Birds“, které už před časem pro reklamní účely využil například T-Mobile.

Kampaň poběží od 17. dubna do 28. května, v té době budou ve všech prodejnách Albert k dispozici „Angry Birds“ ve speciální edici 24 karet s 3D lentikulárním efektem. Kartičky mohou sběratelé zakládat do alb, sestavit z nich puzzle nebo se pomocí QR kódu a chytrého telefonu přenést na webové stránky Albert – Angry Birds.

Albert spouští kampaň s Angry BirdsAlbert spouští kampaň s Angry Birds

Stejně jako u předchozích kampaní i tato nabídne tzv. Trading day neboli měňárnu, tedy den, kdy si budou moci sběratelé vyměňovat kartičky přímo v prodejnách Albert. Během kampaně budou v nabídce prodejen další produkty spojené s kampaní, například sedmizrnná bageta ve tvaru praku, kterým „naštvaní ptáci“ střílí na zlá prasata.

Kampaň se z obchodů přenese i do tisku, televize, rádia, OOH a informace o ní se objeví i v Albert magazínu a na webu či Facebooku. Kampaň připravila tuzemská agentura Lowe GGK.