Atmedia i v srpnu posiluje

Atmedia

Atmedia

Skupina tematických televizních stanic, zastupovaných společností Atmedia, v měsíci srpnu opět zvýšila svůj podíl na sledovanosti, a to jak ve věkové skupině 15-54, tak i ve skupině 4-14 let.

Také všechny další obchodované užší cílové skupiny dosahují v srpnu výrazných výsledků. Podle TVmetrového měření dosáhl podíl zastupovaných stanic za první tři srpnové týdny nejvyšších letošních hodnot – u dětí ve věku 4 až 14 let je to 12,46 %, mezi mladými diváky ve věku 15 až 34 let 3,72 % a u hospodyň s dětmi pak 4,17 %.

V dětské cílové skupině a mezi hospodyněmi je to dokonce nejlepší výsledek od ledna 2010. „Uvedené výsledky potvrzují, že diváci tématických TV stanic mají svá specifika. Mimo jiné i v oblasti intenzivnějšího sledování TV v rámci letních měsíců,” kojnstatuje generální ředitel Atmedia pro ČR Petr Majerik.

Zdroj: (ATO–Mediaresearch, 1. – 21. srpna)Zdroj: (ATO–Mediaresearch, 1. – 21. srpna) | ATO– Mediaresearch