Atmedia vstupuje do AČRA MK

Petr Majerik

Petr Majerik Zdroj: E15 Michael Tomes

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) posiluje v oblasti mediálních zastupitelství: po Media One tento měsíc požádalo o členství i mediální zastupitelství tematických TV - Atmedia.

„V posledním roce a půl sílí poptávka po reklamním prostoru na tematických televizích ze strany českých firem a jejich reklamních agentur. AČRA MK vnímáme jako vhodnou platformu pro ještě užší spolupráci s těmito subjekty. Synergie vidíme i v podílení se na vzdělávacích aktivitách, ať už se jedná o pořádání odborných konferencí nebo o poradenství v oblasti plánování TV reklamy,“ vysvětluje důvody vstupu do AČRA MK Managing Director Atmedia Petr Majerik.

Zařazení Atmedia do asociace oceňuje prezident AČRA MK Pavel Brabec: Jsem rád, že AČRA MK umí nabídnout efektivní členskou platformu i pro společnosti, které jsou součástí nadnárodních struktur a zároveň jsou navýsost regionální. Spolupráce navíc může probíhat úspěšně i napříč členskou základnou asociace, která může produktů Atmedia úspěšně využívat pro komunikaci svých klientů.

Mediální zastupitelství Atmedia CZ je centrálním místem exkluzivního prodeje reklamního prostoru na třiceti tematických televizních stanicích. Atmedia je členem mezinárodního koncernu Liberty Global a v Česku vychází ze strategického modelu své mateřské společnosti Atmedia PL, která nabízí reklamní prostor na tematických televizních kanálech již od roku 1998.