Atmedia zvýší cenu balíčků v průměru o 2 procenta

Atmedia

Atmedia

Mediální zastupitelství Atmedia představilo obchodní politiku pro rok 2014. Největší novinkou je balíček Atsmart, který umožní kombinovat všechny typy televizní komunikace. Zároveň oznamuje celkový nárůst průměrné ceníkové ceny napříč balíčky o 2 procenta.

Mediální zastupitelství 14 digitálních a 22 kabelových nebo satelitních televizí Atmedia dnes oznámilo, že pro příští rok přistoupilo k mírnému zvýšení ceny, které představuje celkový nárůst průměrné ceníkové ceny napříč balíčky o 2 procenta.

V nabídce pro zadavatele přibude balíček Atsmart. „Doručení reklamního sdělení divákovi s využitím různých komunikačních nástrojů v rámci jednoho balíčku je jasnou novinkou pro rok 2014. Atsmart umožní kombinaci výhod všech druhů televizní komunikace jako je klasický reklamní spot, sponzoring a speciální projekty,“ představuje mediazastupitelství nový balíček.

Za poslední rok se portfolio Atmedia rozšířilo o dalších 11 stanic, ze kterých 9 je volně šířených prostřednictvím DVB-T. Také díky tomu může zadavatel reklamní kampaně v balíčku Atmax zasáhnout až 6 miliónů českých diváků.

V případě potřeby přesnějšího cílení je možné i nadále využívat výhod demografických balíčků Atadults, Atmen, Atwomen, které Atmedia prodává na cílovou skupinu 15-54 let. Možnost vlastního výběru stanic a jejích diváků je k dispozici pomocí balíčku Atchoice, ve kterém si zadavatel sám navolí stanice, na kterých chce svou kampaň odvysílat. Pro zadavatele se starší cílovou skupinou diváků má Atmedia ve své nabídce televizi Šlágr TV, s prodejem na cílovou skupinu diváků ve věku 15+. Zadavatelé cílící na dětské diváky a jejich rodiče mají stále k dispozici balíček Atkids s jedinečnými afinitami a prodejní cílovou skupinou 4-12 let.