Attention!Media mění logo

„Nové stránky jsou před spuštěním a během pár dnů by měly být online,“ řekl šéf Attention!Media David Brada. Nové logo, které dostala Strategie k dispozici, více koresponduje s názvem a zaměřením agentury. „Povedená kampaň vaši pozornost nejenom přitáhne, ale dokáže jí také udržet, vtáhne vás do debaty. Pokračující dialog poskytuje dostatek času k navázání vztahu se značkou,“ prozrazuje Brada svůj názor na podstatu úspěchu v reklamní branži.
Attention!Media patří do skupiny Omnicom Media Group a po OMD a PHD je její nejmladší dcerou. David Brada, který je v jejím čele od srpna 2010, říká, že se nechce omezovat jen na mediální plánování, snaží se svým klientům nabízet integrovaný přístup: „V současné době věnuje agentura asi osmdesát procent času médiím, ale to procento stále klesá.“
Více o Attention!Media najdete ve Strategii, která vychází 16. února.