Axe staruje velkou globální kampaň. Chce poslat 22 lidí do vesmíru

Unilever oznámil zahájení velké globální kampaně pro značku deodorantů Axe. V rámci projektu Axe Apollo Space Academy (A.A.S.A.) chce vybrat 22 lidí, kterým umožní podívat se do vesmíru.
Kampaň Apollo startuje v šedesáti zemích světa. Česká republika patří do jednoho regionu společně se Slovenskem a Maďarskem. Jeden z 22 lidí, kteří dostanou šanci podívat se do vesmíru, bude právě z tohoto regionu. Prvním krokem účasti v soutěži je registrace na stránkách AXEApollo.com.
Partnerem Axe je v tomto projektu společnost SXC, která poskytne 22 míst na palubě suborbitálního vesmírného plavidla s názvem Lynx. V rámci letu se výherci dostanou do výšky 100 km, což je pomyslná hranice vesmíru.
Mluvčím projektu v České republice je novinář, publicista a spisovatel Karel Pacner, kampaň u nás na úrovni PR zajišťuje agentura Botticelli.