Banka Zuno promuje spotem nové pobočky
Cílem nové kampaně banky Zuno je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet.
„Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci,“ uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.
Již tradiční herecký „reklamní tým“ se v novém televizním spotu společně zamýšlí nad vhodnými slogany. Pointou je jako vždy snaha říct to na rovinu. Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy.