Banka Zuno vyhlásila boj reklamním klišé

Zuno to říká narovinu

Zuno to říká narovinu Zdroj: archiv

Zuno si v nové reklamní kampani utahuje z obvyklých klišé. Banka na kampani spolupracovala s agenturami Gunpowder, Ponyhouse a Black Apple.

Online banka Zuno zahajuje repositioning značky a uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem reklamní kampaně je odlišit se od komunikace jiných bank a ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně. Nové spoty si utahují z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty, šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes nebo roztomilá zvířátka. Spoty jsou zaměřeny na půjčku s úrokem 7,9 % pro všechny řádně splácející. „Novou kampaní reagujeme na silný konkurenční boj bank. Jsme přesvědčeni, že moderní bankovnictví má být založené na atraktivních produktech a férovém postoji k zákazníkům. Věříme, že tento komunikační koncept posílí vnímání značky Zuno i jejích produktů,“ říká šéf marketingu banky Bohdan Fedor.

Zuno to říká narovinu

Reklamní spoty běží od 17. března na Nově, Óčku, Primě a na TV Barrandov. Podpoří ji také online bannery, citylighty ve vybraných městech, PR a komunikace na sociálních sítích. Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Gunpowder (kreativita a režie spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).