Billa svěří digitál agentuře Nydrle

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Wikimedia Commons (public domain)

Agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group zvítězila v tendru na digitální agenturu maloobchodního řetězce Billa. Spolupráci zahájili již v srpnu.

Pro síť supermarketů Billa ze skupiny Rewe bude agentura Nydrle v nadcházejícím období zajišťovat oblasti online kampaní, e-mailingu a správy sociálních médií.

Spolupráce obou společností začala v srpnu 2016 a Nydrle už nyní pracuje na podzimní online kampani, která bude spuštěna během září.

Billa se chce v následujících měsících více soustředit na online komunikaci a posílit své aktivity na sociálních sítích. Billa věří, že díky kreativnímu řešení, které je u agentury Nydrle vždy založeno na analýze dostupných dat, dokážou společně zákazníkům nabídnout zajímavá témata a živější komunikaci v online prostředí.