Na pozici senior art director přichází do Bistra designérka Anna Balounová. Ze svého působení v agentuře DDB Prague si přináší bohaté zkušenosti z kampaní pro značku McDonald’s. V Bistru se bude věnovat značce Škoda Auto, pro kterou bude pracovat na interiérových a expozičních řešeních, a dále výrobci outdoorového oblečení a vybavení Hudy.
V rámci agenturní filozofie podpory mladých umělců a kreativců napříč všemi obory přichází talentovaná studentka oboru Filmová a TV grafika z pražského UMPRUM Martina Chlebounová. Zkušenosti bude v Bistru získávat jako motion designer.
„věřím, že v Bistru naberu směr, kterým se budu chtít i nadále profesně ubírat,“ poznamenala Chlebounová ke svému nástupu.
Novou posilou accountského oddělení je Iva Nyklesová, která přichází z agentury GWC World. Zde fullservisově pracovala pro značku Samsonite a mimo jiné se podílela na její globální kampani. V Bistru se bude z pozice account executive věnovat klientům MasterCard, Sazka Bet a Hudy.