Bistro Social doplní aktivity společnosti Adexpres

Adexpres

Adexpres Zdroj: Adexpres

Agentury Adexpres, Bistro a Mobile Internet založily novou divizi Bistro Social, která doplní služby sesterských společností. Povede ji Ondřej Pavelek, který přichází z Havas Worldwide Prague.

Skupina Adexpres otevírá divizi Bistro Social, která nabídne komplexní klientský servis v oblasti sociálních médií s přesahem do ostatních částí marketingového mixu, především digitálních projektů, public relations a klasické reklamy.

Filosofií nově vzniklé agentury je vytěžení potenciálu sociálních médií a online komunikace obecně v maximální možné míře. Z tohoto důvodu klientům poskytuje služby v oblasti monitoringu uživatelského obsahu včetně analýz a strategických doporučení, obsahovou správu firemních médií, kreativní content management vycházející z principů brand journalismu, integraci sociálních prvků do současných aktivit klientů a v neposlední řadě také tvorbu a správu efektivních reklamních kampaní využívajících sociálně mediálních platforem.

Bistro Social povede Ondřej Pavelek, který doposud působil jako Social Media Director v pražském Havasu. Má za sebou řadu úspěšných projektů z oblasti sociálních médií a public relations. Stojí například za kampaní pro Eko-Kom oceněné v roce 2013 bronzovou Effie v kategorii Malý budget.

Ondřej Pavelek, managing director Bistro SocialOndřej Pavelek, managing director Bistro Social | AdexpresOndřej Pavelek, managing director Bistro Social

Digitální skupina Adexpres zahrnuje stejnojmennou digitální mediální agenturu, dále kreativní agenturu Bistro a mobilní vývojářské studio Mobile Internet. Na trhu působí přes pět let a v současnosti ji tvoří tým 60 mediálních a kreativních specialistů.