Bohemia Chips přesouvá kampaň z televize na internet

Vysílá Studio Choustník

Vysílá Studio Choustník

V neděli skončilo vysílání spotů se Čtvrtníčkem v televizi, další pokračování se odehraje hlavně na mikrostránce k soutěži, na Facebooku a na Youtube v podobě vysílání Studia Choustník.

O třech příchutích, které Bohemia Chips v rámci kampaně „Vítězství za příchuť“, začne vyrábět, už rozhoduje porota. Alespoň o to půjde ve spotech s Petrem Čtvrtníčkem, herečkou Lenkou Krobotovou, šéfkuchařem Vokrouhlíkem a ředitelem výroby Bohemia Chips Petrem Králíkem v roli porotců, kteří vybírají z více než 50 000 tipů navržených soutěžícími.

Na vysílání Studia Choustník na internetu nasměrují diváky od poloviny října do konce listopadu desetivteřinové předěly v televizích (Nova, Prima, Prima Cool, Nova Cinema, ATMedia) a upoutávky na Youtube a zpravodajských serverech.

Samotná kampaň, jejíž koncept vznikl v reklamní agentuře McCann Erickson Prague, poběží až do dubna 2012. O vítězi milionové renty rozhodnou prodejní výsledky tří nově vyráběných příchutí.

Šestidílná série má název „Vysílá Studio Choustník“ a první díl už je na světě: