Bohemia Chips přesouvá kampaň z televize na internet
O třech příchutích, které Bohemia Chips v rámci kampaně „Vítězství za příchuť“, začne vyrábět, už rozhoduje porota. Alespoň o to půjde ve spotech s Petrem Čtvrtníčkem, herečkou Lenkou Krobotovou, šéfkuchařem Vokrouhlíkem a ředitelem výroby Bohemia Chips Petrem Králíkem v roli porotců, kteří vybírají z více než 50 000 tipů navržených soutěžícími.
Na vysílání Studia Choustník na internetu nasměrují diváky od poloviny října do konce listopadu desetivteřinové předěly v televizích (Nova, Prima, Prima Cool, Nova Cinema, ATMedia) a upoutávky na Youtube a zpravodajských serverech.
Samotná kampaň, jejíž koncept vznikl v reklamní agentuře McCann Erickson Prague, poběží až do dubna 2012. O vítězi milionové renty rozhodnou prodejní výsledky tří nově vyráběných příchutí.
Šestidílná série má název „Vysílá Studio Choustník“ a první díl už je na světě: