Božkov komunikuje spotem nové příchutě

Logo plzeňské likérky

Logo plzeňské likérky Zdroj: archiv

Reklamní spot na likéry dvou nových příchutí svěřila likérka Stock Plzeň – Božkov agentuře Made by Vaculik Praha. Reklama běží v televizi a v kinech.

Agentura Made by Vaculik Praha připravila komunikaci pro dvě
nové příchutě likérů Stock Plzeň – Božkov, které výrobce pojmenoval Božkov Speciál Kávový a Božkov Speciál Mandlový.

Televizní spot se soustřeďuje na atmosféru a chuť: složité zápletky nahrazuje drcení, roztloukání a nalévání. Režie slow motion záběrů se
ujal Martin Douba, produkci zajišťovala společnost Filmservice.

„Spot je nasazen od 16. března do konce měsíce v TV Nova, Prima Group, TV Óčko a TV Barrandov. Pět týdnů navíc poběží v kinech Cinema City,“ řekla Strategii Daša Tokárová z Made by Vaculik.

Agentura připravila také instore komunikaci nových božkovských příchutí.