Božkov komunikuje spotem nové příchutě | E15.cz

Božkov komunikuje spotem nové příchutě

Božkov komunikuje spotem nové příchutě
Logo plzeňské likérky
• 
ZDROJ: archiv

Filip Votava, Strategie

Reklamní spot na likéry dvou nových příchutí svěřila likérka Stock Plzeň – Božkov agentuře Made by Vaculik Praha. Reklama běží v televizi a v kinech.

Agentura Made by Vaculik Praha připravila komunikaci pro dvě
nové příchutě likérů Stock Plzeň – Božkov, které výrobce pojmenoval Božkov Speciál Kávový a Božkov Speciál Mandlový.

Televizní spot se soustřeďuje na atmosféru a chuť: složité zápletky nahrazuje drcení, roztloukání a nalévání. Režie slow motion záběrů se
ujal Martin Douba, produkci zajišťovala společnost Filmservice.

„Spot je nasazen od 16. března do konce měsíce v TV Nova, Prima Group, TV Óčko a TV Barrandov. Pět týdnů navíc poběží v kinech Cinema City,“ řekla Strategii Daša Tokárová z Made by Vaculik.

Agentura připravila také instore komunikaci nových božkovských příchutí.

Autor: Filip Votava, Strategie
 

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!