Božkov přesouvá kampaň s vázou i do prodejen

Reklama na Božkov Tuzemský v místě prodeje

Reklama na Božkov Tuzemský v místě prodeje

Stock Plzeň pokračuje ve své první televizní kampani na Božkov Tuzemský nejen na obrazovkách, od 1. prosince ji rozšířil i do místa prodeje.

Stock Plzeň přenáší své vánoční příběhy z televizních spotů i do obchodních řetězců. Hlavní motivy kampaně, vánoční dárky v podobě vázy nebo „bižů“ se objevují i na reklamních nosičích ve vybraných prodejnách Albert, Makro a Tesco. Konkrétně se jedná o 134 shelf stopperů, 86 kusů podlahové grafiky nebo A1 stojany ve 38 lokalitách. Vizuály jsou umístěny i na 1563 nákupních vozících a kampaň doplňují 3D stojny. Kampaň na prodejní ploše v období od 1. prosince 2012 do 2. ledna 2013 realizuje společnost POS Media.

Reklama na Božkov Tuzemský v místě prodejeReklama na Božkov Tuzemský v místě prodeje

Televizní spoty připravila agentura Ogilvy & Mather: