Bushman nechce být hadrárnou

Značka chce respektovat své zákazníky, a proto je nevystavuje vřavě „brutálních slev, totálních výprodejů nebo cenových bomb“. Bushman nechce, aby si jeho zákazníci připadali po Vánocích v obchodě jako na bitevním poli.
Slevu 90% lze nabídnout pouze na obyčejný úklidový hadr, nikoli na kvalitní značkové oblečení! Bushman sází na jednoduchost, vtip a nadsázku, která zákazníky osloví jednoduchým a srozumitelným způsobem. Synonymem pro oblečení bylo a bude slůvko „hadry“, ať se nám to líbí nebo ne. Novým hlavním hrdinou a symbolem reklamní kampaně se tak stává obyčejný hadr na podlahu! Jak lépe lze ilustrovat absurditu 90% slevy na oblečení než nabídnout zboží s odpovídající hodnotou?
Reklama značky Bushman Bushman se ptá: jsou na tom renomované značky oblečení tak špatně, že musejí nabízet slevy, které jim přinášejí ztrátu? Prodávají se stále ještě kvalitní výrobky, nebo jde vlastně o prodej slevy? Ti, kteří se chtějí zbavit zboží s 90% slevou, si musí položit otázku: „ Prodáváme stále ještě značkové oblečení nebo už jen obyčejné hadry?“. Zákazník, který přemýšlí, se zřejmě ptá stejně.