Bushman nechce být hadrárnou

Bushman

Bushman Zdroj: signus.cz

nes
Kampaň českého výrobce značkového oblečení Bushman si nepochybně získá pozornost. Jako jiní obchodníci zve Bushman zákazníky do svých obchodů, kde nakoupí kvalitní oblečení za výhodné ceny, ale zároveň se pozastavuje nad absurditou posvátečních "brutálních slev" a "masakrů cen", kdy inzerované slevy mohou být i 90 procent. Bushman říká, že takovu slevu lze dát jen na hadr na podlahu a ne na kvalitní zboží. Slogan zní: Děkujeme Vám, že u nás nakupujete oblečení a pro hadry chodíte jinam!

Značka chce respektovat své zákazníky, a proto je nevystavuje vřavě „brutálních slev, totálních výprodejů nebo cenových bomb“. Bushman nechce, aby si jeho zákazníci připadali po Vánocích v obchodě jako na bitevním poli.

Slevu 90% lze nabídnout pouze na obyčejný úklidový hadr, nikoli na kvalitní značkové oblečení! Bushman sází na jednoduchost, vtip a nadsázku, která zákazníky osloví jednoduchým a srozumitelným způsobem. Synonymem pro oblečení bylo a bude slůvko „hadry“, ať se nám to líbí nebo ne. Novým hlavním hrdinou a symbolem reklamní kampaně se tak stává obyčejný hadr na podlahu! Jak lépe lze ilustrovat absurditu 90% slevy na oblečení než nabídnout zboží s odpovídající hodnotou?

reklamareklama | Bushman

Reklama značky Bushman Bushman se ptá: jsou na tom renomované značky oblečení tak špatně, že musejí nabízet slevy, které jim přinášejí ztrátu? Prodávají se stále ještě kvalitní výrobky, nebo jde vlastně o prodej slevy? Ti, kteří se chtějí zbavit zboží s 90% slevou, si musí položit otázku: „ Prodáváme stále ještě značkové oblečení nebo už jen obyčejné hadry?“. Zákazník, který přemýšlí, se zřejmě ptá stejně.