Česká firma Moser vstoupila do elitního klubu značek

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: moser

br
Obchodní ochranná známka Moser since 1857 se zařadila mezi elitu světových luxusních módních značek. Výrobce ručně vyráběného a zpracovávaného křišťálu byl v Paříži na Valném shromáždění Comité Colbert přijat za právoplatného člena asociace. Moser se tak zařadil ke značkám jako Musée du Louvre, La Sorbonne, Cartier, Louis Vuitton, Chanel, Bollingner, Martell nebo Hotel Ritz.

„Spojení s klubem Comité Colbert určitě prospěje vnímání naší značky, dodá jí to ještě více lesku,“ říká ředitel marketingu a prodeje sklárny Richard Ullisch a dodává, že komunikace tohoto úspěchu proběhne pro Moser tradiční cestou, tedy na webových stránkách, v tištěném bulletinu a na veletrzích luxusního zboží.

Asociace Comité Colbert vznikla v roce 1945 a jejím cílem byla původně snaha o uchování dědictví tradiční francouzské výroby luxusního zboží, podpora jeho výroby a její propagace doma i v zahraničí.

Až po šedesáti letech existence začala přijímat za členy i značky z jiných zemí než z Francie.
Elitní klub značek založil jeden z nejvýznamnějších výrobců francouzských parfémů Jean-Jaques Guerlain. Z jeho iniciativy byla asociace pojmenována po slavném francouzském politikovi Jean-Baptiste Colbertovi. Dnes patří Comité Colbert k nejvýznamnějším uzavřeným společenstvím na světě s cílem udržet a rozvíjet tradiční výrobu.