Česká firma Moser vstoupila do elitního klubu značek
„Spojení s klubem Comité Colbert určitě prospěje vnímání naší značky, dodá jí to ještě více lesku,“ říká ředitel marketingu a prodeje sklárny Richard Ullisch a dodává, že komunikace tohoto úspěchu proběhne pro Moser tradiční cestou, tedy na webových stránkách, v tištěném bulletinu a na veletrzích luxusního zboží.
Asociace Comité Colbert vznikla v roce 1945 a jejím cílem byla původně snaha o uchování dědictví tradiční francouzské výroby luxusního zboží, podpora jeho výroby a její propagace doma i v zahraničí.
Až po šedesáti letech existence začala přijímat za členy i značky z jiných zemí než z Francie.
Elitní klub značek založil jeden z nejvýznamnějších výrobců francouzských parfémů Jean-Jaques Guerlain. Z jeho iniciativy byla asociace pojmenována po slavném francouzském politikovi Jean-Baptiste Colbertovi. Dnes patří Comité Colbert k nejvýznamnějším uzavřeným společenstvím na světě s cílem udržet a rozvíjet tradiční výrobu.