Česká pošta si před otevřením poštovního trhu vylepšuje renomé

Česká pošta zahájila novou kampaň

Česká pošta zahájila novou kampaň

br
15. listopadu začíná televizní část kampaně České pošty. Jedná se teprve o druhou televizní kampaň v její historii a zároveň o úplně první hraný spot. Kampaň připravila agentura Ogilvy&Mather.

Cílem kampaně, která kromě televizních spotů zahrnuje také tiskovou inzerci a podlinkové aktivity, je posílení vnímání pošty jako poskytovatele kvalitních služeb a zároveň představení jejích produktových novinek. 5. listopadu vyšly první inzeráty směřované na firemní klientelu, 9. listopadu byla zahájena tisková část kampaně s cílením na koncové zákazníky. První televizní spot bude odvysílán 15. listopadu. Kampaň poběží do 16. prosince.

Podívejte se na první hraný spot v historii České pošty:

Česká pošta zahajuje kampaň měsíc a půl před liberalizací poštovního trhu. Od 1. 1. 2013 na základě novely Zákona o poštovních službách končí její monopol v doručování adresných zásilek do 50 gramů nebo do 18 korun a na český trh se chystají vstoupit noví poštovní operátoři.

Jeden z tiskových vizuálů nové kampaně České poštyJeden z tiskových vizuálů nové kampaně České pošty