Česká pošta si před otevřením poštovního trhu vylepšuje renomé

Cílem kampaně, která kromě televizních spotů zahrnuje také tiskovou inzerci a podlinkové aktivity, je posílení vnímání pošty jako poskytovatele kvalitních služeb a zároveň představení jejích produktových novinek. 5. listopadu vyšly první inzeráty směřované na firemní klientelu, 9. listopadu byla zahájena tisková část kampaně s cílením na koncové zákazníky. První televizní spot bude odvysílán 15. listopadu. Kampaň poběží do 16. prosince.
Podívejte se na první hraný spot v historii České pošty:
Česká pošta zahajuje kampaň měsíc a půl před liberalizací poštovního trhu. Od 1. 1. 2013 na základě novely Zákona o poštovních službách končí její monopol v doručování adresných zásilek do 50 gramů nebo do 18 korun a na český trh se chystají vstoupit noví poštovní operátoři.