Česká pošta si před otevřením poštovního trhu vylepšuje renomé

Česká pošta zahájila novou kampaň

Česká pošta zahájila novou kampaň

15. listopadu začíná televizní část kampaně České pošty. Jedná se teprve o druhou televizní kampaň v její historii a zároveň o úplně první hraný spot. Kampaň připravila agentura Ogilvy&Mather.

Cílem kampaně, která kromě televizních spotů zahrnuje také tiskovou inzerci a podlinkové aktivity, je posílení vnímání pošty jako poskytovatele kvalitních služeb a zároveň představení jejích produktových novinek. 5. listopadu vyšly první inzeráty směřované na firemní klientelu, 9. listopadu byla zahájena tisková část kampaně s cílením na koncové zákazníky. První televizní spot bude odvysílán 15. listopadu. Kampaň poběží do 16. prosince.

Podívejte se na první hraný spot v historii České pošty:

Česká pošta zahajuje kampaň měsíc a půl před liberalizací poštovního trhu. Od 1. 1. 2013 na základě novely Zákona o poštovních službách končí její monopol v doručování adresných zásilek do 50 gramů nebo do 18 korun a na český trh se chystají vstoupit noví poštovní operátoři.

Jeden z tiskových vizuálů nové kampaně České poštyJeden z tiskových vizuálů nové kampaně České pošty