Česká spořitelna se vrací ke kampani I vaše karta pomůže

Paní Jiřina z Domova Palata

Paní Jiřina z Domova Palata Zdroj: archiv

Česká spořitelna pokračuje v charitativní kampani postavené na platnách kartou. Stejný zůstává i dodavatel kreativy – agentura Young & Rubicam.

Česká spořitelna navazuje na marketingovou kampaň z podzimu loňského roku: za každou platbu kartou, kterou klienti od 1. dubna do 31. května 2015 uskuteční, přispěje banka zrakově postiženým seniorům z Domova Palata. Minulý rok věnovala spořitelna domovu na pořízení speciálních čtecích pomůcek a dalšího vybavení částku 1 079 000 Kč. Letos půjdou prostředky zejména na nákup speciálních pečovatelských polohovacích lůžek. Tvářemi kampaně se staly dvě obyvatelky Domova Palata, jednadevadesátiletá Jiřina V. a o tři roky starší Alena L.

Paní Alena z Domova PalataPaní Alena z Domova Palata | archiv

Domov Palata je jedno z nejstarších zařízení svého druhu u nás a poskytuje péči lidem se zrakovým postižením z celé České republiky. Vznikl z iniciativy právních předchůdců České spořitelny na konci 19. století a banka ho prostřednictvím Nadace České spořitelny podporuje dodnes.

Kreativu kampaně má na starosti stejně jako loni Young & Rubicam, mediální agenturou je Mec. S kampaní se lidé setkají v onlinu, dopravních prostředcích, vlastních kanálech spořitelny a také na jejích pobočkách prostřednictvím letáků, plakátů a na LCD obrazovkách.