Český rozhlas hledá reklamní agenturu, na kampaně má 160 milionů | e15.cz

Český rozhlas hledá reklamní agenturu, na kampaně má 160 milionů

Český rozhlas
Český rozhlas
• 

br

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Předmětem tendru jsou dodávky reklamních služeb pro všechny stanice a divize Českého rozhlasu po dobu čtyř let v maximální hodnotě do 160 milionů korun.

Lhůta pro podání nabídek je stanovena na 11. května. Rámcová smlouva by měla být uzavřena maximálně se třemi nejlepšími uchazeči, kteří se budou utkávat v minitendrech vypisovaných na konkrétní zakázky. Vedení Českého rozhlasu předpokládá, že spolupráce s vítězi tendru by mohla začít už v červnu.

Vybrané agentury dostanou na starosti například přípravu a realizaci marketingových strategií, vytvoření koncepce prvků corporate identity k jednotlivým projektům, plánování médií, tvorbu kampaní včetně těch digitálních, nebo realizaci eventů a akcí na podporu poslechovosti.

Čtete také:

Autor: br

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Nejčtenější

Newslettery